Υποστήριξη Πελατών | Μια από τις πλέον σημαντικές υπηρεσίες, εφόσον...

Υποστήριξη Πελατών

Υποστήριξη ΠελατώνΜια από τις πλέον σημαντικές υπηρεσίες, εφόσον έχουμε ολοκληρώσει τις εργασίες που μας έχουν ανατεθεί, θεωρείται η υποστήριξη των πελατών μας. Η υπηρεσία απευθύνεται αποκλειστικά στους ανθρώπους που μας έχουν προτιμήσει και αφορά οτιδήποτε έχουμε υλοποιήσει για αυτούς. Παρέχεται εντελώς δωρεάν και ανάλογα την περίπτωση μπορεί να είναι πάντα διαθέσιμη (24 ώρες/7ημέρες την εβδομάδα).

Εκτός από την υποστήριξη των υφιστάμενων πελατών παρέχουμε επιπλέον συμβουλευτικές υπηρεσίες σε οποιοδήποτε το επιθυμεί.

Τρόποι επικοινωνίας

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τους 4 διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας. Για την καλύτερη και πιο άμεση εξυπηρέτησή σας παρακαλούμε επιλέξτε την μέθοδο επικοινωνίας ανάλογα την προτεραιότητα που έχει το αίτημά σας. Ως διαθέσιμες καταστάσεις προτεραιότητας ορίζουμε την: Χαμηλή, Μεσαία και Υψηλή.

Αιτήματα υποστήριξης

Υποβάλλεται το αίτημά σας ενώ έχετε εισαχθεί επιτυχώς στην αντίστοιχη περιοχή πελατών. Ο χρόνος απόκρισή μας συνήθως δεν ξεπερνά τις 3 ώρες ωστόσο υπάρχουν περιπτώσεις όπου ενδέχεται να είναι μεγαλύτερος λόγω αργιών.
- Απαντώνται όλα τα αιτήματα με προτεραιότητα: Χαμηλή, Μεσαία και Υψηλή.
- Απευθύνεται μόνο στους υφιστάμενους πελάτες.

Επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικών μηνυμάτων.

Ως ηλεκτρονικά μηνύματα θεωρούμε την αποστολή τους είτε μέσω mail είτε μέσω συμπλήρωσης της σχετικής φόρμας επικοινωνίας. Για την αποστολή των emails μπορείτε να γράψετε το αίτημά σας στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info[at]webgift[dot]gr. Ως μέγιστος χρόνος απόκρισης ορίζουμε τις 2 ημέρες ωστόσο συνήθως απαντάμε άμεσα (εντός 6 ωρών).
- Απαντώνται όλα τα αιτήματα με προτεραιότητα: Χαμηλή, Μεσαία και Υψηλή.
- Απευθύνεται όχι μόνο στους υφιστάμενους πελάτες άλλα και σε οποιονδήποτε το επιθυμεί.

Ζωντανή επικοινωνία μέσω Chat

Εναλλακτικός τρόπος επικοινωνίας είναι μέσω Live Chat. Όταν είμαστε συνδεδεμένοι, ένα συννεφάκι εμφανίζεται στο αριστερό τμήμα της οθόνη σας με το λογότυπό του γραφείου μας. 
- Απαντώνται τα αιτήματα με προτεραιότητα: Χαμηλή μιας και συνήθως τα αιτήματα με υψηλότερη προτεραιότητα απαιτούν εκτενή ανάλυση οπότε κατ’ επέκταση και επιπλέον χρόνο απόκρισης.
- Απευθύνεται σε όλους.

Τηλεφωνική επικοινωνία

Η επικοινωνία μέσω τηλεφώνου προσφέρεται αποκλειστικά στους πελάτες που μας έχουν εμπιστευθεί την φιλοξενία των ιστοσελίδων τους. Είμαστε πάντα διαθέσιμοι να απαντήσουμε σε κλήσεις με υψηλή και μόνο προτεραιότητα.

Επιθυμείτε περισσότερη επικοινωνία

Αν θέλετε να σας καλέσουμε για οποιοδήποτε άλλο λόγο παρακαλούμε καθώς συμπληρώσετε την αντίστοιχη φόρμα αίτησης για τηλεφωνική επικοινωνία. Ένας εκπρόσωπός μας θα σας καλέσει την ημέρα και την ώρα που το επιθυμείτε!

https://www.webgift.gr/templates/core_webgift/
0