Έξι λάθη επανασχεδιασμού ιστοσελίδας προς αποφυγή | Σε κάποιο σημεί...

Έξι λάθη επανασχεδιασμού ιστοσελίδας προς αποφυγή

Σε κάποιο σημείο του κύκλου ζωής της ιστοσελίδα σας θα έρθει η ώρα για έναν #επανασχεδιασμό. Οτιδήποτε θέλετε να συμπεριληφθεί στην αναβάθμιση όπως αλλαγές στην εμφάνιση, προσθήκη νέων λειτουργιών ή έναν συνδυασμό αυτών και άλλων αλλαγών που ίσως χρειάζεστε, υπάρχει ένας αριθμός από κοινά λάθη τα οποία θα πρέπει να αποφύγετε για να ελπίζετε ότι η αναβάθμιση θα είναι επιτυχής.

Κοινή λάθη που μπορεί να εκτροχιάσει κάθε διαδικασία επανασχεδιασμού ιστοσελίδας

1. Ίδιο περιεχόμενο σε νέα συσκευασία

Το πιο κοινό σφάλμα που παρατηρούμε σε έναν ιστότοπο που έχει επανασχεδιαστεί, είναι όταν μια επιχείριση έχει δώσει αρκετό χρόνο για να αναδιοργανώσει την οπτική της εμφάνιση ή ακόμα και την πλατφόρμα που είναι ανεπτυγμένος ο ιστότοπός της, άλλα δεν έχει κάνει τίποτα για την αντιμετώπιση του παρωχημένου περιεχομένου. Ποιοτικό περιεχόμενο που είναι μοναδικό, έγκαιρο και σχετικό είναι το πιο σημαντικό συστατικό ενός επιτυχημένου δικτυακού τόπου. Σίγουρα πρέπει να δείχνει θαυμάσιο και να δουλεύει άψογα άλλα το περιεχόμενο είναι κατά κύριο λόγο αυτό που προσελκύει τους ανθρώπους στην ιστοσελίδα. Είναι επίσης αυτό που θα τους κάνει να επισκεφτούν την ιστοσελίδα σας στο μέλλον και αυτό που θα τους ενθαρρύνει να την κοινοποιήσουν σε άλλους. Αν έχετε ξεκινήσει μια νέα ιστοσελίδα με βελτιωμένο σχεδιασμό άλλα συνδέσατε το παλιό και φτωχό περιεχόμενο της υπάρχουσας ιστοσελίδας στην νέα, τότε τα αποτελέσματα θα είναι, στην καλύτερη περίπτωση, μέτρια .

Πολλές φορές οι εταιρείες επιλέγουν την εκδοχή "ίδιο περιεχόμενο σε νέα συσκευασία" σκεπτόμενοι ότι θα αναβαθμίσουν την εμφάνιση ή την λειτουργία της ιστοσελίδας τους πρώτα και αργότερα θα αλλάξουν - βελτιστοποιήσουν το περιεχόμενο. Όπως πιθανόν μαντέψατε αυτό το "αργότερα" δεν συμβαίνει ποτέ και η ιστοσελίδα παραμένει με παρωχημένο περιεχόμενο έως ότου έρθει η ώρα για τον επόμενο επανασχεδιασμό και ούτω καθεξής.

2. Παραμέληση εκδοχής για κινητά

Στην σημερινή εποχή οι επισκέπτες χρησιμοποιούν ένα απίστευτα ευρύ φάσμα συσκευών με έναν ιλιγγιώδη αριθμό διαφορετικών διαστάσεων οθόνης. Αν ξεκινήσετε μια νέα ιστοσελίδα και δεν έχετε υπόψιν σας αυτή την διαφορετικότητα στις συσκευές καθώς και την βελτιστοποίηση σε αυτές, τότε είναι σαν να αγνοείται το παρών και το μέλλον, τις ανάγκες της αυξανόμενης κίνησης του κοινού με επίκεντρο τα κινητά και την φορητότητα γενικότερα.

επανασχεδιασμός ιστοσελίδας από webgift dev

3. Αγνόηση της απόδοσης

Οι επισκέπτες προερχόμενοι είτε από κινητά είτε από σταθερούς υπολογιστές περιμένουν την ιστοσελίδα σας να φορτώνει γρήγορα. Ιστοσελίδες με καθυστερήσεις κινδυνεύουν αφενός να χάσουν τους επισκέπτες τους και αφετέρου να αναζητήσουν αυτό που ψάχνουν αλλού. Αυτή η πραγματικότητα, όπως η Google που πλέον δίνει έμφαση στην ταχύτητα μιας ιστοσελίδας, είναι ο λόγος που η βελτιστοποίηση απόδοσης μιας ιστοσελίδας πρέπει να είναι στην κορυφή της λίστας με τις προτεραιότητες. Είναι επίσης ο λόγος που πρέπει να αποφεύγετε βαριά πρότυπα σχεδιασμού (templates) συμβατά με πλατφόρμες που επικεντρώνονται περισσότερο στις ευκολίες των λειτουργιών παρά στην βέλτιστη απόδοση.

4. Υποτιμώντας τις επιπτώσεις του ποιοτικού σχεδιασμού

Ένας άλλος λόγος αποφυγής πρότυπων σχεδιασμού (templates) συμβατά με πλατφόρμες είναι η έλλειψη πρωτοτυπίας σχεδιασμού που φέρει ένα έργο. Πολύ συχνά εταιρείες επιλέγουν τα πρότυπα αυτά για να εξοικονομήσουν χρήματα άλλα είναι και αυτό σχεδόν πάντα ένα λάθος. Ένας σχεδιασμός μιας εμφάνισης είναι κάτι παραπάνω από το να "φαίνεται ωραίο". Η δουλεία ενός σχεδιαστή ιστοσελίδων είναι δεν είναι μόνο να δημιουργεί μια εμφάνιση άλλα και να δίνει την κατάλληλη εμπειρία στον επισκέπτη ανάλογα τις ανάγκες αυτού και παράλληλα των στόχων της εταιρείας. Αυτό είναι αδύνατο να επιτευχθεί αν αυθαίρετα επιλέγουμε ένα πρότυπο εμφάνισης από μια γκαλερί που βασίζεται αποκλειστικά και μόνο σε ότι "φαίνεται ωραίο" και είναι αντίθετο προς την σωστή κατεύθυνση που πρέπει να έχει η ιστοσελίδα σας από άποψη στρατηγικής.

5. Αποτυχία στον έλεγχο

Άλλο ένα κοινό λάθος είναι η αποφυγή της ανάγκης ελέγχου ενός έργου. Αυτό περιλαμβάνει τους ελέγχους απόδοσης και διασφάλισης ποιότητας. Γνωρίζουμε ότι ο προϋπολογισμός δεν φτάνει για μια τέτοια εργασία ωστόσο πρέπει να γνωρίζετε ότι η παραμέληση ενός ελέγχου είναι σαν να ρίχνεται ζάρια και ελπίζετε για το καλύτερο. Αν δουλέψει τότε όλα είναι τέλεια άλλα αν δεν δουλέψει τότε το κόστος της αποκατάστασης θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερο από το κόστος που θα έπρεπε να δαπανηθεί νωρίτερα για την εργασία ελέγχου.

6. Αποτυχία σχεδιασμού μετά την κυκλοφορία

Η κυκλοφορία μιας νέας ιστοσελίδας είναι μια συναρπαστική στιγμή αλλά είναι μόνο το πρώτο βήμα μιας επιτυχημένης ιστοσελίδας με σχέδιο. Για να επωφεληθείτε πραγματικά από μια ποιοτική ιστοσελίδα θα πρέπει να έχετε ένα σχέδιο με προγραμματισμένες εργασίες μετά την κυκλοφορία της. Αυτό περιλαμβάνει μετρήσεις, παρακολούθηση της κυκλοφορίας, αναλύσεις καθώς και ένα σχέδιο με συνεχείς βελτιώσεις στις περιοχές όπου μας επιδεικνύουν τα δεδομένα αυτά.

Ζητήστε μια υπηρεσία επανασχεδιασμού για την ιστοσελίδα σας και επωφεληθείτε των πλεονεκτημάτων που σας προσφέρουμε!

Πηγή άρθρου: webdesign.about.com
Απόδοση στα Ελληνικά από webgift dev™

https://www.webgift.gr/templates/core_webgift/
0