Ερωτήσεις για αγορά φιλοξενίας της ιστοσελίδα σας | Η #φιλοξενία ισ...

Ερωτήσεις για αγορά φιλοξενίας της ιστοσελίδα σας

Η #φιλοξενία ιστοσελίδας αποτελεί μια 'πανταχού παρών' υπηρεσία στις μέρες μας. Αν και υπάρχουν αρκετές εταιρείες όπου παρέχουν την υπηρεσία αυτή, λόγω του ότι δεν δημιουργήθηκαν προσφέροντας τα ίδια χαρακτηριστικά, θα χρειαστεί αρχικά να σιγουρευτείτε ότι κάνατε την σωστή επιλογή για τις ανάγκες σας.

Ας δούμε λοιπόν 6 ερωτήσεις που πρέπει να κάνετε πριν την αγορά.

1. Τι περιλαμβάνει το κόστος;

Πιθανόν η πιο προφανής ερώτηση είναι τι χρεώνει κάθε εταιρεία για την υπηρεσία της φιλοξενίας. Θα βρείτε ένα ευρύ φάσμα τιμών εκεί έξω, από δωρεάν σε μερικά ευρώ έως ακόμα και εκατοντάδες ευρώ το μήνα ανάλογα της φύσης της υπηρεσίας (για παράδειγμα: φιλοξενία με διαμοιρασμό πόρων αντί φιλοξενίας σε ιδιωτικούς cloud διακομιστές). Ενώ το κόστος είναι χαμηλό δεν είναι απαραίτητο ότι θα λάβουμε μια ελλιπής υπηρεσία (ούτε και η ακριβότερη επιλογή σημαίνει καλύτερη λύση), αρκετά χαμηλές τιμές τυπικά προσφέρουν τα βασικά χαρακτηριστικά. Ρωτήστε για την τιμή, εφόσον δεν υπάρχει, έτσι ώστε να επιβεβαιώσετε ότι μπορείτε να καλύψετε το κόστος από τους διαθέσιμους οικονομικούς πόρους. Ακολουθήστε τις παρακάτω ερωτήσεις για να μάθετε τα χαρακτηριστικά για αυτό το μηνιαίο ή ετήσιο κόστος.

2. Υποστηρίζουν το CMS σας ή κάποια πλατφόρμα της επιλογής σας;

Το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου που θα χρησιμοποιήσετε στην ιστοσελίδα σας ή εφόσον δεν χρησιμοποιείτε κάποιο CMS, τι απαιτήσεις έχει η πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε καθώς αποτελεί ένα αρκετά σημαντικό παράγοντα που πρέπει να έχετε υπόψιν σας. Συγκεκριμένες λύσεις φιλοξενίας ίσως δεν θα μπορέσουν να καλύψουν τις τεχνικές απαιτήσεις της πλατφόρμας που κάνει χρήση η ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα, ένα CMS όπως το Wordpress είναι αρκετά δημοφιλής και υποστηρίζεται από αρκετούς παρόχους φιλοξενίας. Λιγότερο δημοφιλή πλατφόρμες όπως το ExpressionEngine δεν απολαμβάνει τέτοια ευρεία υποστήριξη από τους παρόχους φιλοξενίας και οι χαμηλού κόστους υπηρεσίες ίσως να μην υποστηρίζουν κάποια CMS γενικότερα.

Στο τέλος, θα πρέπει να είστε σίγουροι ότι η ιστοσελίδα που αναπτύξατε θα τρέξει ομαλά και θα δουλεύει όπως είχε προγραμματιστεί με το πακέτο φιλοξενίας που έχετε αποφασίσει να προχωρήσετε, διαφορετικά θα βρεθείτε σε δυσάρεστη έκπληξη την στιγμή εκκίνησης του νέου σας διαδικτυακού τόπου!

3. Τι υποστήριξη παρέχετε;

Ανά τακτά διαστήματα, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με την ομάδα φιλοξενίας στέλνοντας ορισμένες ερωτήσεις - απορίες ή ζητώντας βοήθεια για την επίλυση ενός προβλήματος. Για τον λόγο αυτό είναι σημαντικό να αντιληφθείτε πως μοιάζει η δομή υποστήριξης της εκάστοτε εταιρείας.

Εφόσον υπάρχει ένα πρόβλημα με την υπηρεσία φιλοξενίας της ιστοσελίδας σας, ποιον θα καλέσω; Ποιος είναι ο μέσος χρόνος απόκρισης των αιτημάτων υποστήριξης; Εφαρμόζεται επιπλέον χρέωση όταν ζητάτε βοήθεια; Θα χρειαστεί να έχετε μια πλήρη εικόνα της εξυπηρέτησης που προσφέρει η εταιρεία φιλοξενίας στους πελάτες της και της υποστήριξης που παρέχεται γενικότερα πριν αποφασίσετε αν θα συνεργαστείτε μαζί τους ή όχι.

4. Υπάρχει περιορισμός στο bandwidth;

Αρκετά πακέτα φιλοξενίας επιτρέπουν την μεταφορά συγκεκριμένου αριθμού δεδομένων κάθε μήνα. Οι πόροι που συνθέτουν την ιστοσελίδα σας (αρχεία εικόνων, έγγραφα HTML, CSS, αρχεία πολυμέσων κτλ) θα δεσμεύσουν ένα μέρος του bandwidth που επιτρέπεται να χρησιμοποιήσετε. Εφόσον ανεβάσετε μεγαλύτερα σε μέγεθος αρχεία, ή η ιστοσελίδα δεχθεί αρκετούς επισκέπτες κάποια μέρα τότε το διαθέσιμο bandwidth θα δεσμευθεί γρηγορότερα. Στο τέλος θα χρειαστεί να επιβεβαιώσετε αν το πακέτο φιλοξενίας της επιλογής σας θα επιτρέψει την μεταφορά των δεδομένων που χρειάζεστε σε μηνιαία βάση.

Πακέτα φιλοξενίας ιστοσελίδων με διαμοιρασμό πόρων

5. Τι συμβαίνει όταν έχουμε υπερβεί το όριο του bandwidth;

Ως δεύτερο μέρος της ερώτησης για το bandwidth, θα χρειαστεί να μάθετε τι συμβαίνει όταν υπερβεί η ιστοσελίδα το όριο.

Ας υποθέσουμε ότι σε ένα μήνα υπήρξε μεγάλη επισκεψιμότητα λόγω προώθησης ή ότι ένα άρθρο της ιστοσελίδας σας έγινε viral. Κάτι τέτοιο θα ανέβαζε ραγδαία το bandwidth της ιστοσελίδας μας και θα έφτανε στα όρια αρκετά σύντομα. Για τον λόγο αυτό, θα χρειαστεί να επιβεβαιώσετε ότι ο πάροχος φιλοξενίας δεν θα σας απενεργοποιήσει την ιστοσελίδα αν αυτό συμβεί (ναι είναι αλήθεια μιας και αρκετές εταιρείες το κάνουν).

Αναζητήστε εταιρείες που είτε θα δώσουν κατανόηση αν αυτό συμβεί για έναν μήνα ή, το χειρότερο σενάριο, επιλέξτε εκείνες που θα σας συμβουλέψουν να αλλάξετε πακέτο φιλοξενίας (με μεγαλύτερο bandwidth, χαρακτηριστικά και κόστος) εφόσον αυτό συμβαίνει περισσότερες (από μια) φορές σε βάθος ενός έτους. Οπότε θα χρειαστεί να επιβεβαιώσετε ότι η ιστοσελίδα σας θα λειτουργεί ακόμα και όταν έχουμε υψηλή κίνηση επισκεπτών και κατ' επέκταση ενδιαφέροντος.

6. Πόσο αξιόπιστη είναι η υπηρεσία;

Μιλώντας για διαθεσιμότητα, θα χρειαστεί εν τέλει να μάθετε τον μέσο χρόνο λειτουργίας (σε ποσοστό %) των ιστοσελίδων που φιλοξενεί ο μελλοντικός σας πάροχος. Η ιστοσελίδα σας δεν θα έχει επιτυχία αν οι επισκέπτες δεν μπορέσουν να αποκτήσουν πρόσβαση σε αυτήν οπότε όταν ο πάροχος φιλοξενίας έχει μια διακοπή λειτουργίας τότε θα έχει και η ιστοσελίδα σας.

Υπάρχουν εταιρείες που διαφημίζουν 100% λειτουργία χωρίς διακοπές. Αυτό είτε είναι ένα διαφημιστικό τέχνασμα είτε, εφόσον αληθεύει, θα χρειαστεί να πληρώσετε επιπλέον για αυτό το επίπεδο της υπηρεσίας.

Θέλετε να μας ρωτήσετε κάτι συγκεκριμένο; Χρησιμοποιήστε την φόρμα επικοινωνίας μας.

Πηγή άρθρου: about.com
Απόδοση στα Ελληνικά από webgift dev™

https://www.webgift.gr/templates/core_webgift/
0