6 λόγοι αποτυχίας μιας ιστοσελίδας | Δεν είναι τελικά μόνο ελληνικό...

6 λόγοι αποτυχίας μιας ιστοσελίδας

Δεν είναι τελικά μόνο ελληνικό φαινόμενο. Μπορεί η παρουσία στο internet να θεωρείται μονόδρομος πλέον, αλλά η μεγάλη πλειονότητα των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είτε έχουν μηδενική είτε έχουν ισχνή παρουσία στο Διαδίκτυο. Και αυτό που αδυνατούν, ακόμα, να κατανοήσουν οι ιδιοκτήτες αυτών των εταιρειών είναι ότι το Web έχει αντικαταστήσει, εδώ και καιρό, τον Χρυσό Οδηγό (που, παρεπιπτόντως, κάνει μεγαλύτερους τζίρους online). Αν ένας χρήστης θέλει να δει ποιος είσαι, θα σε αναζητήσει στο Google. Αν δε σε βρει, τότε… Εδώ θα παρουσιάσουμε κάποιες από τις αιτίες που μπορεί μια μικρομεσαία επιχείρηση να αποτύχει στην online παρουσία της.

6 λόγοι αποτυχίας μιας ιστοσελίδας

1. Μη προσαρμογή σε mobile devices

Το 93,3% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων είναι non mobile compatible. Συνήθως οι δυνητικοί πελάτες σας ψάχνουν 'στο φτερό' από το smartphone ή το tablet τους. Πώς άραγε φαίνεται το site σας σε μικρότερες οθόνες; Είναι responsive ή όχι;

2. (Anti-)Social Media

Το 80,5% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν έχουν παρουσία στα Social Media, πόσο μάλλον SM links στα sites τους. Αν εχεις μια πηγή έμπνευσης, ακολούθων, πιστών στην εταιρεία σου και δεν την εκμεταλλεύεσαι τότε τι; Το ιδεατό θα ήταν η άμεση προώθηση των μυνημάτων ή των νέων σας στους fans σας, κάτι που προωθεί το engagement και το awareness για την εταιρεία σας.

3. E-Fail

Το 74,4% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν έχουν email link στο homepage τους. Το σημαντικότερο πλεονέκτημα που έχει το e-mail είναι η άμεση παράδοση και (συχνά) στιγμιαία απάντηση και ικανοποίηση του αιτήματός σου. Αλλά αν δεν έχετε e-mail link στην αρχική σας σελίδα αυτό το πλεονέκτημα εξαφανίζεται. Πλέον, θα πρέπει νε σκεφτείτε τις ευκαιρίες που χάνετε, τις ερωτήσεις από τους πελάτες, ή κάποιες πιθανές δυνατότητες συνεργασίας από εταιρείες, που δεν φθάνουν ποτέ στο inbox σας.

4. Έλλειψη πληροφοριών

Το 65,7% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν έχουν φόρμα για να μπορεί ο πιθανός πελάτης να ζητήσει έξτρα πληροφορίες για το προϊόν ή τις υπηρεσίες σας. Αυτό συνδέεται και με την εν γένει έλλειψη CRM συστήματος, κάτι που θεωρείται κοστοβόρο για μια μικρομεσαία επιχείρηση. Όμως μια εμπεριστατωμένη προσέγγιση που θα εχει σαν στόχο την εξυπηρέτηση και εντέλει την αύξηση της πίστης του πελάτη, προϋποθέτει αυτό το 'έξοδο'. Δίνοντας πληροφορίες για την εταιρεία σου, μπορείς να αυξήσεις την πελατιακή σου δεξαμενή, να την ενημερώνεις με τακτά email alerts για νεες υπηρεσίες ή προϊόντα και γενικά να την έχεις πάντα κοντά σου.

5. Τηλέφωνο παρακαλώ

Το 60% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν έχουν τηλέφωνο χωρίς χρέωση (για τους πελάτες εκτός των τοπικών ορίων). Εντάξει, το email μπορεί να είναι ο κυρίαρχος τρόπος επικοινωνίας αλλά κάποιες φορές α πελάτης χρειάζεται τηλεφωνική επικοινωνία. Μπορείτε να φανταστείτε πόσο άσχημη φαίνεται η έλλειψη τηλεφώνου επικοινωνίας στη σελίδα σας;

6. Η μάχη του SEO

Το 56,3% των μικρομεσαίων επιχειρήσεων δεν έχουν keyword info για το search engine discovery. Αν δεν μπορεί κάποιος να βρει το site σας τότε ποιος ο λόγος ύπαρξής του; Το Keyword research, το on-site optimization και το off-site link building στα directories και τα sites που αφορούν την εταιρεία σας είναι βασικά χαρακτηριστικά για να αποκτήσετε traffic στο website σας. Αυτές οι τακτικές μπορούν να βοηθήσουν το site σας να γίνει πιο search engine-friendly και να βελτιώσει το ranking σας, βοηθώντας την επιχείρησή σας να αποκτήσει μεγαλύτερη έκθεση στο κοινό.

Τα παραπάνω 6 στοιχεία μπορούν να βοηθήσουν να βελτιώσετε το traffic στο site σας αλλά είναι μόνο τα βασικά. Η μετατροπή του ενδιαφερόμενου σε πελάτη και τελικά σε πιστό ακόλουθο που θα σου φέρει κι άλλους πελάτες είναι μια πιο δύσκολη κι επίπονη διαδικασία, που όμως τελικά είναι το Ιερό Δισκοπότηρο για όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Αλλά ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν έχει σωστή πληροφόρηση, παρά μόνο αποσπασματικές γνώσεις και τείνει να ακολουθεί δήθεν 'γνώστες' ή 'επαγγελματίες' που τους τάζουν λαγούς με πετραχείλια, με αποτέλεσμα η επένδυσή του να μην αποδίδει και να γίνεται καχύποπτος και αρνητικός ως προς τα θετικά που μπορεί να του αποφέρει το internet. Ο επιχειρηματίας δεν χρειάζεται να γίνει PC expert για να επιβιώσει στο Web. Απλά να κάνει αυτό που κάνει καλύτερα και να εμπιστευτεί αυτούς που ξέρουν (και όχι αυτούς που διατείνονται ότι ξέρουν), για τη διαδικτυακή του παρουσία.

Μετάφραση από marketingprofs.com
Ελληνική απόδοση digitallife.gr

https://www.webgift.gr/templates/core_webgift/
0