H ψυχολογία απόδοσης στο διαδίκτυο | Έρευνες έχουν δείξει πως η απο...

H ψυχολογία απόδοσης στο διαδίκτυο

H ψυχολογία απόδοσης στο διαδίκτυοΈρευνες έχουν δείξει πως η απογοήτευση των χρηστών αυξάνετε όταν οι χρόνοι φόρτωσης μιας ιστοσελίδας υπερβαίνει τα 8 με 10 δευτερόλεπτα, χωρίς να έχει υπάρξει ανάδραση. Νεότερα στοιχεία δείχνουν ότι οι χρήστες με ευρυζωνική σύνδεση στο internet, έχουν λιγότερες ανοχές στις καθυστερήσεις φόρτωσης των ιστοσελίδων από τους χρήστες που έχουν ποιο αργές γραμμές.

Μια τεράστια έρευνα διαπίστωσε πως το 33% των χρηστών με ευρυζωνική σύνδεση στο Internet είναι απρόθυμοι να περιμένουν περισσότερο από τέσσερα δευτερόλεπτα για μια ιστοσελίδα, ενώ το 43% των χρηστών με ποιο αργές γραμμές σύνδεσης στο Internet δεν περιμένουν για περισσότερο από 6 δευτερόλεπτα.

Ανεκτοί χρόνοι αναμονής

Σε μια μελέτη του 2004, η Fioan Nah διαπίστωσε πως ο μέσος χρόνος αναμονής για συνδέσμους που δεν λειτουργούσαν έφτασε τα 5 με 8 δευτερόλεπτα. Μια γραμμή προόδου σε αντίστοιχους υπέρ-συνδέσμους, ανέβασε τον ανεκτό χρόνο αναμονής στα 38 δευτερόλεπτα. Στη συνέχεια, με επόμενες προσπάθειες σε συνδέσμους που δεν λειτουργούσαν ο μέσος χρόνος αναμονής μειώθηκε στα 2 με 3 δευτερόλεπτα. Το συμπέρασμα της έρευνας είναι πως τελικά ο μέσος χρόνος αναμονής είναι περίπου 2 δευτερόλεπτα μέχρι την πρώτη ανάδραση από τη σελίδα.

Οι επιδράσεις σε μεγάλους χρόνους ανάδρασης

Ακόμα και μικρές αλλαγές στους χρόνους απόκρισης μπορούν να έχουν σημαντικές επιπτώσεις.
Η Google διαπίστωσε πως αν άλλαζε το σύνολο των αποτελεσμάτων που εμφανίζει σε κάθε σελίδα, από τα 10 που θέλουν περίπου 400ms για να φορτωθούν στον web browser του χρήστη στα 30 που θέλει περίπου 900ms μειώνετε η κίνηση προς την ιστοσελίδα της και τα έσοδα της από τις διαφημίσεις κατά 20%
Επίσης στην Google παρατήρησαν, πως η μείωση του μεγέθους της κεντρικής ιστοσελίδας της για τα Google Maps από τα 100KB στα 70-80ΚΒ είχε ως αποτέλεσμα την αύξηση της κίνησης της κατά 10% την πρώτη εβδομάδα και κατά 25% στις ακόλουθες τρις εβδομάδες.
Δοκιμές στο Amazon έδειξαν παρόμοια αποτελέσματα, κάθε αύξηση 100ms για το χρόνο φόρτωσης της Amazon.com έχει ως αποτέλεσμα την κατά 1% μείωση των πωλήσεων της.
Πειράματα στην Microsoft σχετικά με το Live Search έδειξαν πως όταν η επιβράδυνση των αποτελεσμάτων αναζήτησης αυξήθηκε κατά 1 δευτερόλεπτο τα αποτελέσματα ήταν τα ακόλουθα :
- Τα ερωτήματα ανά χρήστη μειώθηκαν κατά 1% και τα κλικ στις διαφημίσεις ανά χρήστη μειώθηκαν κατά 1,5%
Μετά την επιβράδυνση της σελίδας αποτελεσμάτων αναζήτησης κατά 2 δευτερόλεπτα:
- Τα ερωτήματα ανά χρήστη μειώθηκαν κατά 2,5% και τα κλικ στις διαφημίσεις ανά χρήστη μειώθηκαν κατά 4,4%

Επίδραση το αργού χρόνου ανάδρασης στην ψυχολογία του χρήστη

Μια σελίδα με μεγάλους χρόνους ανάδρασης, δημιουργεί την αίσθηση την αναξιόπιστης και της μη ποιοτικής σελίδας. Αν διατηρήσετε τα όρια φόρτωσης της ιστοσελίδας σας κάτω από τα ανεκτά όρια φόρτωσης, οι χρήστες σας θα είναι ποιο ευχαριστημένοι με αποτέλεσμα να χρησιμοποιούν περισσότερο την ιστοσελίδα σας. Οι ταχύτερες σελίδες είναι πραγματικά ποιο ενδιαφέρουσες και ποιο ελκυστικές.

Συμπέρασμα

Η παλιά αντίληψη του χρόνου φόρτωσης μιας ιστοσελίδας έχει μεταφερθεί μακριά από τα 8 με 10 δευτερόλεπτα. Οι χρήστες με ευρυζωνικές συνδέσεις περιμένουν λιγότερο ενώ οι χρήστες με ποιο αργές συνδέσεις έχουν ακόμα κάποια ανοχή. Καθώς οι ευρυζωνικές συνδέσεις για το Internet αυξάνονται συνεχώς, και το μέγεθος μιας ιστοσελίδας έχει αυξηθεί κατά 300KB ενώ ο μέσος όρος των αντικειμένων που είναι συνδεδεμένα πάνω σε μια σελίδα ξεπερνά τα 50, η επιτάχυνση των ιστοσελίδων είναι σημαντική. Η αύξηση της ταχύτητας της ιστοσελίδας σας θα βελτιώσει τα ποσοστά μετατροπής χρηστών σε πελάτες, και θα κάνει την ιστοσελίδα σας ποιο ελκυστική για τους χρήστες.

Πηγή: Web Site Optimization
Ελληνική απόδοση: Web-resources.eu

Κατηγορία:

Ιστολόγιο
https://www.webgift.gr/templates/core_webgift/
0