10 Συμβουλές για ένα επιτυχημένο eShop! | 1. Πάρτε το στα σοβαράΤο...

10 Συμβουλές για ένα επιτυχημένο eShop!

10 Συμβουλές για ένα επιτυχημένο eShop!1. Πάρτε το στα σοβαρά
Το διαδίκτυο σας δίνει αρκετές ευκαιρίες με πάρα πολλούς τρόπους. Αν δεν γνωρίζετε όλους τους πιθανούς πόρους από τους οποίους μπορεί να ωφεληθεί το κατάστημά σας είναι αρκετά πιθανό να ξεκινήσετε λάθος. Το πρώτο βήμα είναι να δώσετε σε τουλάχιστον ένα άτομο την ευθύνη της ιστοσελίδας σας για τη διαχείρισή της. Δεν χρειάζεται να γνωρίζει αρκετά πράγματα για την τεχνολογία. Το μόνο που χρειάζεται είναι να γνωρίζει καλά τα προϊόντα και να είναι σε θέση να απαντήσει σε μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου των πελατών γρήγορα.

2. Δημιουργήστε μια καλή στρατηγική
Στο διαδίκτυο δυστυχώς κάθε κατάστημα είναι το ένα δίπλα από το άλλο. Γιατί λοιπόν να αγοράσει κανείς από το δικό σας κατάστημα και όχι από του άλλου; Υπάρχουν 2 στρατηγικές που αφορούν αποκλειστικά τη δική σας επιχείρηση και την πολιτική που θα ακολουθήσετε. Η μία είναι η πώληση στην καλύτερη τιμή, και η άλλη είναι η πώληση κατά αποκλειστικότητα. Ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν την αποκλειστικότητα ενός προϊόντος στατιστικά πετυχαίνουν καλύτερα.


3. Αισθητική ιστοσελίδας
Αν έχετε μια ιστοσελίδα χαμηλής ποιότητας είναι αρκετά πιθανό να διώχνει τους πελάτες σας. Όπως και σε ένα φυσικό κατάστημα δεν θα επιθυμούσε κανείς βρώμικα πατώματα, πόρτες ή αταξινόμητα προϊόντα έτσι και σε μια ιστοσελίδα η ίδια απαίτηση υφίσταται. Επιλέξτε λοιπόν για την κατασκευή της ιστοσελίδας σας μια εταιρία που θα γνωρίζει αρκετά για την αισθητική.Αποφύγεται την χρήση εικόνων χαμηλής ποιότητας καθώς επίσης κάνετε έλεγχος ότι το ηλεκτρονικό σας κατάστημα δουλεύει σωστά με όλους τους πλοηγούς.

4. Κάντε την ιστοσελίδα σας εύκολη
Όλοι οι καταναλωτές θέλουν να βρουν τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν εύκολα, γρήγορα και απλά. Αποφύγετε σενάρια που κάνουν το προϊόν σας σύνθετο και πλημυρισμένο από άχρηστες πληροφορίες.

5. Μπείτε στη θέση του καταναλωτή
Ο καλύτερος τρόπος για να κατακτήσετε την καταναλωτική φιλοσοφία του διαδικτύου είναι να υιοθετήσετε μόνοι σας την αντίστοιχη συμπεριφορά. Δοκιμάστε να κάνετε μερικές αγορές online και δείτε με ποιο τρόπο οδηγηθήκατε στα ηλεκτρονικά καταστήματα που επιλέξατε καθώς και με ποιο τρόπο και πόσο εύκολα ή δύσκολα κάνατε μια αγορά. Θα μάθετε αρκετά.

6. Δημιουργήστε εμπιστοσύνη στους πελάτες σας
Δεν θα αγοράζατε από ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που δεν εμπιστεύεστε. Αφού δεν θα το κάνατε εσείς δεν θα το κάνουν ούτε και οι πελάτες σας. Μη ξεχνάτε να σημειώνετε τις απαραίτητες πληροφορίες που διασφαλίζουν τα δικαιώματα των πελατών σας αλλά και της επιχείρησής σας. Δώστε σαφείς πληροφορίες στους πελάτες σας για την προέλευση της εταιρία σας καθώς επίσης φροντίστε να παρουσιάζετε λεπτομερής πληροφορίες όπως "τρόποι πληρωμής", "τρόποι αποστολής" κ.τ.λ. που διαφωτίζουν στον πελάτη τη διαδικασία αγοράς των προϊόντων σας. Φυσικά παρουσιάστε όλα τα στοιχεία επικοινωνίας σας και φροντίστε να απαντάτε σε αυτά για την εξυπηρέτησή τους.

7. Διαφημίστε το κατάστημά σας
Αν δεν διαφημίστε το κατάστημά σας δεν θα έχετε κίνηση προς αυτό. Μπορείτε να ξεχάσετε την ασαφή και μη τεκμηριωμένη εικασία ότι κατασκευάζοντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα εμφανιστείτε στο παγκόσμιο κοινό και αυτό απλά θα ψωνίσει. Υπάρχουν αρκετοί τρόποι για να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας, εντός αλλά και εκτός του διαδικτύου. Kαλό είναι να έχουμε υπόψιν ότι απλά η κατασκευή δεν αρκεί για την προώθησή της.

8. Ανανεώστε το κατάστημά σας
Όπως και με ένα φυσικό κατάστημα ανάλογα με την εποχή ή την εμπορική περίοδο προβαίνετε στην αισθητική ή εμπορική ανανέωσή του έτσι και σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα θα πρέπει να ανανεώνετε τους καταλόγους σας, τα προϊόντα σας και τις προσφορές σας. Χρησιμοποιήστε τα στατιστικά της κίνησης των πελατών σας ώστε να δείτε ποια προϊόντα σας χρειάζονται αλλαγή ή αντικατάσταση. Όπως οι αγοραστικές τάσεις μεταβάλλονται, έτσι θα πρέπει να μεταβάλλεστε και εσείς.

9. Γίνετε πρωτοπόρος
Όπως υποδεικνύεται και στατιστικά ο πρώτος που κάνει κάτι ηγείται του ανταγωνισμού. Αν το ηλεκτρονικό σας κατάστημα αφορά ένα αντικείμενο πρωτόγνωρο για τα δεδομένα, μη διστάσετε να δοκιμάσετε πρώτος. Δεν υπάρχει χρόνος για ανασφάλειες και το επιχειρηματικό ρίσκο είναι μηδαμινό. Ο τολμών νικά.

10. Οπλιστείτε με υπομονή!
Όπως είναι αναμενόμενο για ένα φυσικό κατάστημα να χρειαστεί χρόνος μέχρι να φέρει κέρδη, έτσι και ένα ηλεκτρονικό κατάστημα χρειάζεται το χρόνο του. Μην περιμένετε απ' ευθείας κέρδη και μην απογοητεύεστε αν από την πρώτη μέρα δεν δείτε επιτυχία. Το διαδίκτυο είναι ένας οργανισμός που σαν κάθε άλλος ακολουθεί κανόνες, μεθοδολογίες και συγκεκριμένη διαδρομή.

Πηγή άρθρου μεταφρασμένο από : shift-services.com

Κατηγορία:

Ιστολόγιο
https://www.webgift.gr/templates/core_webgift/
0