Μοιάζει spammy η ιστοσελίδα σας; | Για να διατηρήσει την αξιοπιστία...

Μοιάζει spammy η ιστοσελίδα σας;

Μοιάζει spammy η ιστοσελίδα σας;Για να διατηρήσει την αξιοπιστία του και να διασφαλίσει επαναλαμβανόμενες επισκέψεις, το google προσπαθεί πάντα να βελτιώσει τα αποτελέσματα που παραδίδει στους χρήστες. Σαν μέρος της προσπάθειας να εμπλουτιστεί η εμπειρία του πελάτη, οι μηχανικοί του google εργάζονται για να ταυτοποιήσουν τους τύπους των ιστοσελίδων που μοιάζουν «spammy»  ή δεν είναι επαρκώς σχετικές με τη συγκεκριμένη φράση που πληκτρολογείται στη μηχανή αναζήτησης.

Εντείνοντας τις προσπάθειες, το google άρχισε να στοχεύει σε ιστοσελίδες που φαίνεται να είναι σχεδιασμένες ώστε να μοιάζουν σχετικές και αυτός ο τύπος της αλλαγής μπορεί (μη ηθελημένα) να επηρεάσει την κατάταξη της δικιάς σας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

Πως μπορεί το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας να την κάνει να μοιάζει «λιγότερο σχετική»; Ας δούμε μερικούς τρόπους.

Έλλειψη πρωτοτυπίας. Όταν η ιστοσελίδα σας δημιουργήθηκε αρχικά, ο διαχειριστής αντέγραψε ή παρέφρασε περιεχόμενο από άλλη ιστοσελίδα; Οι μηχανές αναζήτησης έχουν γίνει πολύ καλύτερες στο να εντοπίζουν τέτοιες πρακτικές.

Έλλειψη φρεσκάδας. Γενικά οι μηχανές αναζήτησης επισκέπτονται ιστοσελίδες το λιγότερο μία φορά κάθε 2 βδομάδες. Όταν επιστρέφουν, διεξάγουν έναν αριθμό ελέγχων για να εξακριβώσουν αν έχει αλλάξει οτιδήποτε στην ιστοσελίδα. Αν το περιεχόμενο παραμένει πάντα το ίδιο, τότε πιθανόν η ιστοσελίδα θα θεωρηθεί ανεπαρκώς ανανεωμένη και θα «υποβιβαστεί». Παρόλο που μπορείτε να βρείτε ιστοσελίδες που έχουν χρόνια να αλλάξουν, είναι σημαντικό να ανανεώνετε την ιστοσελίδα σας πιο συχνά.

Έλλειψη ποσότητας. Πόσο μεγάλη είναι η ιστοσελίδα σας; Αν έχει πέντε σελίδες και δεν έχετε πολύ περιεχόμενο σε αυτήν, μπορεί να αναγνωριστεί λανθασμένα ως σελίδα που έχει αντικατασταθεί από άλλη. Σε κάθε σελίδα πόσο κείμενο υπάρχει; Αν έχετε μια μεγάλη ιστοσελίδα με λίγες λέξεις σε κάθε σελίδα,  μπορεί να φανεί ύποπτο.

Έλλειψη ποιότητας. Στο παρελθόν πολλοί πρόσθεσαν μηχανικά-παραγόμενο περιεχόμενο σε ιστοσελίδες για να «πιάνουν» αναζητήσεις με λέξεις-κλειδιά. Εναλλακτικά μπορεί να είχαν περιεχόμενο το οποίο ήταν εξαιρετικά επαναλαμβανόμενο. Κανονικά, αν διαβάζετε περιεχόμενο και δεν ακούγεται φυσιολογικό, πιθανότατα χρειάζεται ανανέωση. Αυτό επίσης ίσως συμβαίνει αν είχατε γράψει περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας πριν χρόνια, όταν οι μηχανές αναζήτησης επιβράβευαν την πρακτική γνωστή ως «παραγέμισμα λέξεων-κλειδιών».

Μια λύση για πολλά από τα παραπάνω προβλήματα είναι να αφιερώσετε λίγο εξτρά χρόνο κάθε βδομάδα για να προσθέτετε λίγο περιεχόμενο στην ιστοσελίδα σας. Για παράδειγμα αν έχετε μια ιστοσελίδα που πουλάει διάφορα προϊόντα, μπορείτε να γράφετε μια παράγραφο κάθε βδομάδα για ένα συγκεκριμένο αντικείμενο και μετά να την προσθέτετε στη σελίδα του προϊόντος. Έπειτα μπορείτε να συμπεριλάβετε ένα σύνδεσμο στην κεντρική σελίδα το οποίο «χαρακτηρίζει» αυτό το αντικείμενο. Το φρεσκάρισμα σελίδων οι οποίες δεν έχουν αγγιχτεί για κάποιο διάστημα είναι πάντα μια καλή ιδέα, ιδιαίτερα όταν έχετε να προσθέσετε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες ή να αφαιρέσετε προϊόντα ή υπηρεσίες που έχουν πάψει να ισχύουν.

Επειδή το google έχει ένα σετ «μυστικών τύπων»  για να καταλαβαίνει την ποιότητα και την σχετικότητα μιας ιστοσελίδας, δεν είναι και τόσο δύσκολο για τον μέσο κάτοχο ιστοσελίδας να πέσει σε παγίδες που προορίζονται για να πιάσουν τσαρλατάνους του διαδικτύου. Ιστοσελίδες που κατατάσσονται ψηλά στο google για χρόνια ίσως δουν την τύχη τους να αλλάζει αν δεν ανανεώνουν το περιεχόμενο τους.

Ιστοσελίδες που είναι πολύ παρόμοιες μπορούν επίσης να περιθωριοποιηθούν. Για παράδειγμα ιστοσελίδες μεσιτικών γραφείων συχνά χρησιμοποιούν παρόμοιο περιεχόμενο όταν περιγράφουν τοπικές παροικίες και οι μηχανές αναζήτησης μπορούν να καταλήξουν στο ότι αυτές οι ιστοσελίδες δεν είναι επαρκώς άξιες για ψηλότερη κατάταξη.

Σε κάθε περίπτωση, διατηρώντας την ιστοσελίδα σας ενημερωμένη και κάνοντας την περισσότερο «πηγή» όσον αφορά το θέμα της, είναι 2 τρόποι για να αποφύγετε τις «παγίδες του spam». Το καλύτερο από όλα, αν ανταγωνίζεστε ιστοσελίδες spam, η νέα προσέγγιση του google, μπορεί να σπρώξει την ιστοσελίδα σας υψηλότερα απλά αφαιρώντας τους ανταγωνιστές χαμηλής ποιότητας που κρατούσαν θέσεις πάνω από τη δική σας.

Πηγή : web.com

Κατηγορία:

Ιστολόγιο
https://www.webgift.gr/templates/core_webgift/
0