Πως να βελτιώσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στη Google

Η μηχανή αναζήτησης της Google χρησιμοποιεί μια ποικιλία μεθόδων για να καθορίσει ποιες σελίδες εμφανίζονται πρώτες στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η ακριβής φόρμουλα είναι μυστική ωστόσο μπορείτε να κάνετε μερικά πράγματα για να βελτιώσετε την κατάταξή σας στα αποτελέσματα αναζήτησης. Ο όρος για αυτή τη διαδικασία ονομάζεται βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης ή SEO.

Μπορείτε να λάβετε μέτρα για να βελτιώσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας στις αναζητήσεις. Δεν υπάρχουν εγγυήσεις και δεν υπάρχουν επιτυχημένα άμεσα σχέδια για τον τρόπο υλοποίησης.

Το πραγματικό μυστικό είναι να αναπτύξετε έναν ιστότοπο που θα θέλατε να επισκεφθείτε ως αναγνώστης και να είναι γραμμένο με τέτοιο τρόπο όπως θέλουν να διαβάζουν οι άνθρωποι.

Μηχανές Αναζήτησης - Κοινωνική δικτύωση

Εάν χρησιμοποιείτε SEO τεχνάσματα, αργά ή γρήγορα η Google το αναγνωρίζει και αλλάζει τον τύπο προσέγγισης της ιστοσελίδας σας. Με τον τρόπο αυτό θα αλλάξει αρνητικά η κατάταξη και θα αναρωτιέστε τι έχει συμβεί.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε μερικές συμβουλές όπου μπορεί να ενθαρρύνουμε τις μηχανές αναζήτησης για ευνοϊκή εξέταση της ιστοσελίδας μας.

Δώστε στην ιστοσελίδα σας ένα θέμα

Μια φράση-κλειδί αποτελείται από τις λέξεις εκείνες που νομίζετε ότι κάποιος είναι πιθανότερο να χρησιμοποιήσει σε μια μηχανή αναζήτησης για να βρει το περιεχόμενό σας. Είναι το θέμα της σελίδας σας σύμφωνα με την Google. Θα μπορούσατε να καταναλώσετε αρκετή ενέργεια σε φράσεις-κλειδιά μόνο και μόνο για να βελτιώσετε την κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Οι λέξεις κλειδιά πρέπει να εμφανίζονται κάπου στο περιεχόμενο, κατά προτίμηση στην πρώτη παράγραφο ή παρακάτω. "Αυτό είναι ένα άρθρο σχετικά με το Χ, το Υ ή το Ζ." Μην το παρακάνετε και μην το κάνετε να φαίνεται αφύσικο.

Γράψτε σαν άνθρωπος και χρησιμοποιήστε τις λέξεις εκείνες που είναι πιο πιθανό να χρησιμοποιήσουν (οι άνθρωποι) όταν ψάχνουν μια σελίδα σχετική με το θέμα της δική σας. Το να λέτε στους ανθρώπους τι πρόκειται να διαβάσουν είναι χρήσιμο. Χρησιμοποιώντας μια λέξη που δεν υπάρχει στο άρθρο σας με σκοπό να κρατηθεί σε αυτές τις φράσεις-κλειδιά, δεν είναι.

Εάν αναζητούσατε τον ιστότοπό σας, ποια φράση-κλειδί θα πληκτρολογούσατε στο πεδίο αναζήτησης του Google για να βρείτε κάθε μια από τις εσωτερικές σελίδες; Δοκιμάστε να αναζητήσετε στο Google αυτήν τη φράση. Λάβατε πολλά αποτελέσματα; Ήταν το περιεχόμενο αυτό που περιμένατε να βρείτε; Μια διαφορετική προοπτική μπορεί να είναι χρήσιμη. Μπορείτε να ελέγξετε το Google Trends για να δείτε αν η φράση αρχίζει να γίνεται δημοφιλής.

Ζητήστε από αρκετούς φίλους σας να διαβάσουν τον ιστότοπό σας και να προτείνουν φράσεις-κλειδιά που θεωρούν ότι το περιγράφουν καλύτερα.

Προσπαθήστε να επιμείνετε σε ένα θέμα κλειδί ανά σελίδα. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να γράφετε περιορισμένο κείμενο ή να χρησιμοποιείτε περίεργες φράσεις για να κρατήσετε το θέμα σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Το θέμα σας μπορεί να είναι ευρύ. Απλά μην βάζετε μαζί μια δέσμη τυχαίων και άσχετων περιεχομένων. Η σαφής γραφή είναι και πιο εύκολη στην αναζήτηση και ευκολότερη στην ανάγνωση. Μην φοβάστε να χρησιμοποιείτε μακροσκελή άρθρα και αναλυτικά συγκριτικά με το θέμα σας, αρκεί να αρχίσετε πρώτα με τις μεγάλες ιδέες και στην συνέχεια να παρουσιάζετε τις λεπτομέρειες.

Μην παραβλέπετε την πυκνότητα των λέξεων-κλειδιά

Ένα από τα πράγματα που ψάχνει η Google όταν καταγράφει τις σελίδες είναι η πυκνότητα της χρήσης μιας λέξης-κλειδί - πόσο συχνά δηλαδή εμφανίζεται. Χρησιμοποιήστε την κάθε λέξη με φυσικό τρόπο. Μην προσπαθήσετε να εξαπατήσετε τη μηχανή αναζήτησης επαναλαμβάνοντας τις ίδιες λέξεις ξανά και ξανά ή κάνοντας το κείμενο "αόρατο". Δεν θα λειτουργήσει. Μερικοί από αυτούς τους τύπους συμπεριφοράς μπορούν να μπλοκάρουν την ιστοσελίδα σας.

Γράψτε μια ουσιαστική αρχική παράγραφο που να αναφέρει τι θα παρουσιάσει η σελίδα σας. Αυτή είναι μια καλή πρακτική και μπορεί να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να βρουν τη σελίδα σας.

Ονομάστε τις σελίδες σας

Δώστε στις σελίδες σας περιγραφικά ονόματα. Η Google συχνά εμφανίζει τα αποτελέσματα αναζήτησης ως σύνδεσμο χρησιμοποιώντας τον τίτλο της ιστοσελίδας, οπότε γράψτε τη όπως θα θέλατε να την διαβάσετε. Ένας σύνδεσμος που ονομάζεται "χωρίς τίτλο" δεν είναι δελεαστικός και κανείς δεν πρόκειται να κάνει κλικ σε αυτό. Όταν χρειάζεται, χρησιμοποιήστε τη φράση λέξεων-κλειδιών της σελίδας στον τίτλο. Για παράδειγμα, αν το άρθρο σας αφορά τους πιγκουίνους, ο τίτλος σας θα πρέπει να περιέχει την λέξη πιγκουίνους.

Δώστε προσοχή στους συνδέσμους

Ένας από τους παράγοντες που εξετάζει η Google είναι η παρουσία συνδέσμων. Για την ακρίβεια εξετάζει συνδέσμους προς και από τον ιστότοπό σας.

Αναλύει τις λέξεις που χρησιμοποιείτε σε συνδέσμους για να προσδιορίσετε το περιεχόμενο της σελίδας σας. Χρησιμοποιήστε συνδέσμους μέσα στις ιστοσελίδες ως τρόπο υπογράμμισης λέξεων-κλειδιών. Αντί να λέτε, "κάντε κλικ εδώ για να μάθετε περισσότερα για το SEO," θα ήταν προτιμότερο να γράψουμε "Διαβάστε περισσότερα για SEO (Search Engine Optimization)."
Οι σύνδεσμοι από άλλους ιστότοπους στον ιστότοπό σας χρησιμοποιούνται για τον προσδιορισμό του PageRank.

Μπορείτε να βελτιώσετε το PageRank με την ανταλλαγή συνδέσμων κειμένου με άλλους σχετικούς ιστότοπους. Η σύνδεση με τη δική σας ιστοσελίδα θα είναι μια χαρά. Να είστε καλός πολίτης και να συνδέεστε με άλλους τόπους εκτός από τον ιστότοπό σας, αλλά μόνο όταν έχουν σχετική θεματολογία με την δική σας. Οι ανταλλαγές banner δεν είναι πλέον αποτελεσματικές και οι σελίδες που θέλουν να σας χρεώσουν για αυτή την υπηρεσία σύνδεσης είναι συχνά γνωστοί αποστολείς ανεπιθύμητης αλληλογραφίας που μπορούν να βλάψουν εν τέλη την κατάταξή σας αντί να την αναδείξουν.

Το ερώτημα που γεννιέται σε αυτό το σημείο έχει να κάνει με τον αριθμό των συνδέσμων που θα πρέπει να έχετε ανά σελίδα. Θεωρείται ένας από αυτούς τους κανόνες που είναι πιθανό να σας βλάψουν αν υπερβάλλεται, οπότε το κλειδί είναι να έχουμε χρήσιμους συνδέσμους και να χρησιμοποιούνται με φυσικό τρόπο σε σχέση με την έκταση του κειμένου (περιεχομένου) που προσφέρετε. Τα αυτοματοποιημένα προγράμματα (scripts) που συνδέουν το περιεχόμενό σας με άλλες σελίδες ή διαφημίσεις στον ιστότοπό σας ενδέχεται να καταστρέψουν μακροπρόθεσμα την κατάταξη της ιστοσελίδας σας.

Μην ξεχάσετε την κοινωνική δικτύωση

Οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να είναι ένας καλός τρόπος για την προώθηση ενός ιστότοπου, αλλά δεν είναι σαφές πόσο άμεσα επηρεάζουν την κατάταξη αναζήτησης. Ως εκ τούτου, αν διαπιστώσετε ότι μια μεγάλη κίνηση προέρχεται από κοινωνικά δίκτυα φροντίστε να κάνετε το περιεχόμενό σας κοινωνικά φιλικό. Προσθέστε εικόνες και δώστε στο περιεχόμενό σας δεσμευτικούς τίτλους.

Κάντε την αναζήτηση των εικόνων σας φιλική

Δώστε περιγραφή (alt) των εικόνων σας. Η περιγραφή στα γραφικά παρέχει μια άλλη ευκαιρία για να τοποθετήσετε επιπλέον λέξεις-κλειδιά όπου η Google μπορεί να τις δει. Αποφύγετε την χρήση λέξεων-κλειδιών που είναι άσχετες με την εκάστωτε φωτογραφία.

Κάντε τον ιστότοπό σας φιλικό προς το κινητό

Θέλετε να κάνετε το περιεχόμενό σας φιλικό προς το κινητό για λόγους καλής εμπειρίας χρήστη, αλλά θέλετε επίσης να το κάνετε για χάρη της αναζήτησης. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πάνω σε αυτό. Η Google έχει δηλώσει ότι η φιλικότητα προς το κινητό είναι ένα σήμα καλύτερης κατάταξης. Ακολουθήστε τις οδηγίες προβολής σε πολλές οθόνες από την Google για να κάνετε την ιστοσελίδα σας φιλική στα κινητά.

Ένας καλός σχεδιασμός είναι ένας δημοφιλής σχεδιασμός

Στο τέλος, οι ισχυρές και καλά οργανωμένες σελίδες είναι σελίδες που η Google τείνει να κατατάσσει υψηλότερα. Είναι επίσης σελίδες που τείνουν να γίνονται πιο δημοφιλής, πράγμα που σημαίνει ότι η Google θα τις κατατάξει ακόμα πιο ψηλά. Ακολουθήστε έναν καλό σχεδιασμό καθώς ο χρόνος περνά, και ένα μεγάλο μέρος του SEO θα σχεδιαστεί από μόνο του.

Πηγή: Lifewire.com
Μετάφραση: webgift.gr

https://www.webgift.gr/templates/core_webgift/
0